Eftersom du svarade tänkte jag att vi kunde fortsätta brevväxlandet, Jonniiiiii

Först så får du en söt bild på en söt tjej;



eftersom du missade mig idag.

Kan också berätta att Irene gav mig G - (!!!!! väldigt viktigt med minuset!!!!) på praktiska matlagningsprovet idag. Visst att det var välförtjänt vi vet ju alla att jag inte kan laga mat men nödvändigt med minuset?????? Jaja. BITCH. Skoja tycker om henne.

Seeeeen kan jag berätta att jag har gjort klart alla prov och inlämningar för att jag är så jävla bra och det känns så jävla skönt. Seeeeeen så kan jag även meddela att det är cirkus ett år kvar tills jag tar studenter och då går från att vara studerande till soc-fall. YEY! 
Pussi

William, ''Dom andra barnen äter inte välling.. Men det är gott med välling! Det är typ om att sluta med vin eller snus!''

Olli, ''Alltså är inte hon utbytesstudent, varför åker hon aldrig hem??''
Nej, hon bor här.


Kommentarer
Postat av: linnea

varför har jag inte sett dom här inläggen fast jag varit in och kollat? skuuumt.

jag vill att du uppdaterar för min skull ocksåååå :(

2011-05-21 @ 17:19:34
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0