All makt åt Tengil, vår befriare

Jahapp, vi fortsätter väl då.
TACK för världens bästa födelsepresenter världens bästa Jonni!!!! Visade mamma boken hon tyckte den var jätterolig :D
Nu ska jag berätta vad jag gjort idag; vaknade först typ sju imorse och drömde mardrömmar som var jätteverkliga så jag väckte Patrik så han fick hålla om mig, då blev det gosigt så jag kunde somna om, sen vaknade jag vid typ halv elva och då låg jag och kollade på nån Lasse-Maja film på tv 1000 tills alla var vakna påriktigt, sen har vi busat ute osvvv. Sen kom mamma och då övningskörde vi lite, det gick asbögdåligt och när vi kom hem var vi ute och sprang (!!!! dutti tjej) och sen har jag kollat på Bröderna Lejonhjärta med William om det inte framgick av rubriken. Och sen och sen och sen och sen.





Trodde jag fick världens bästa idé om att lägga upp massa fina gamla bilder på oss genom tiderna. Var är alla????? Hittade iaf en och en på William när han va 0 och gosig 24/7 och inte typ 0,25/7, dock är han rätt ful men man ser ju att han var gosig att hålla i.
Nu ska jag gå och sätta mig i fotöljen bredvid mamma och gråta till vårat favoritprogram, hoppas du/kanske ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Phelicia

sv: Min mamma säljer nu(det framgick väl inte direkt, men jag är så kryptisk av mig), eller ja, hon ska börja! Men det ska jag med och då tänkte jag också ha sån där må bra-kväll. Låter så fånigt, men det är verkligen jättemysigt! KÖP AV MIG ISTÄLLET. Fast du kanske inte orkar vänta? Mamma har snott halva släkten redan, hahahaha :'(

2011-05-24 @ 21:55:33
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0