Jag orkar inte vara sjuk mer!!!!!!

Hej Jonni, är inte så snabb med bloggen. Jag är sjuk. Det är trist. Såg nyss Notting Hill för femtioelfte gången. Varför tröttnar jag inte på en bögfilm?? Iallafalllll, igår solade jag jättemycket, sen åt vi grillat i täkten och sådär och sen låg jag i Thereses soffa halva natten och hade trevligt tillsammans med henne, Tove och Jenny. Jag har solpanik, vill ha ett solarium, vissa vill vara smala, visa vill vara muskliga, vissa vill ha fint hår, vissa vill ha fina kläder, vissa vill ha fula kläder, vissa vill ha fin hy, vissa vill ha stora tuttar - JAG vill va BRUN. Nu. Nu om nån läser det här som inte känner mig tror dom säker att jag vill se ut som Kissie typ med värsta onaturliga solariebrännan eller har någonslags förkärlek till hudcancer. Så är icke fallet, jag vill se ut som mormor, äkta jävla valonbränna. Kul att veta va? Nä. Nu ska jag gå och snyta mig och sen kolla lite fritidsresor hihi, pus

Allting löser sig alltid så jävla bra för dig
och du har ingen aning om var jag är
vad jag gör
hur jag känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0