Hej klagomuren, tack för att du finns

JAG ÄR SÅ JÄVLA ÄCKEL ARG JAG FÖRUNDRAS SÅ JÄVLA STORT HUR DET KAN FINNAS SÅ IDIOTISKT INKOMPETENTA MÄNNISKOR DAGENS GAFFEL HAR ALDRIG SUTTIT SÅ HÅRT I NACKEN SOM DEN GÖR NU, SPYR INOMBORDS, GRINAR UTVÄNDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IUFMUTDORJSFJHDSSSSSSSSCRLKNMWEYHIKBS.LJKCNRYWEUJBDSJKSBFDHJLFGURWIEUKFNKX!!! OCH DET HÄR LEVER MAN MED, OCH HUR KAN MÄNNISKOR SOM ÄR SÅHÄR LEVA MED SIG SJÄLVA?????????????????????? SNÄLLA SKÄNK LITE INTELLIGENS ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tur att jag inte ''bloggar'' längre så jag inte har några läsare. ILSKA. FOSTERFAMILJ KRING TRERIKSRÖSET ELLER VAD FAN DET HETER - -JATACK, SKICKA IDIOTFITTHELVETET DIT SÅ MAN KAN SLUTA VARA ARG PÅ MENINGSLÖSA, FULA, ÄCKLIGA, OBETYDELSEFULLA PERSONER. Varför hjälper inte det här?????? Går och tuggar frottehandduk istället

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, frottehandduk är bäst när man är ilsk!



// En kvarvarande läsare... ;)

2011-06-08 @ 19:59:40
URL: http://isabellaschiller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0