SSS

Satt vid datorn. Gick ifrån datorn. Och fick plötsligt upp i huvudet > fan vad sugen jag blev på ett blogginlägg. Och eftersom ingenting hindrar mig så kör jag på det nu.
Jag har haft en astrevlig helg. I fredags var jag på artonårsmiddag hos Lisen med roliga människor, vi åt gott och jag och Pip regerade på 'Med andra ord'. Igår blev det artonårskalas igen, denna gång hos Cecilia, träffade släktingar (ja inte mina då, utan hennes) och vänner (läs vän) från förr. Efter det så blev det häng hos Eve med Cassandra, Jonna och Bass.  Och idag vaknade jag upp på samma ställe och fick träffa Eves syster och hennes kille som kom på besök. Perfekt helg. Nu ska jag chilla hela dagen och bara vänta på solsidan. Blev lite sugen på att umgås med min familj också, min andra familj, pappa Sandys humor muntrar alltid upp! Liiiiiivet lekeeeeeer


Papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0